Щоб провести успішну співбесіду претендент просто зобов'язаний розуміти, що цей процес ділиться на 7 основних етапів, після проходження яких роботодавець виставить оцінку по кожному з них. Що в результаті дасть загальну оцінку кандидату, на підставі якої буде ухвалено рішення про те, чи приймати його на роботу, чи ні.
Чинник №1. Підготовка
Ще до того як здобувач піде на співбесіду йому потрібно зрозуміти куди він іде і що від нього там чекають. Тобто потрібно вивчити ймовірного роботодавця і розібратися в його уявленнях про ту посаду, на яку претендує претендент.
Чинник №2. Телефонна розмова
Коли домашнє завдання зроблено кандидат, як правило, дзвонить та домовляється про співбесіду. І на цьому етапі під час розмови слід робити перші висновки про те, чи підходив кандидат роботодавцю і навпаки. Що дуже важливо, тому що можна прийти на співбесіду маючи при цьому мінімальні шанси на успіх через якісь очевидні речі, втрачені під час телефонної розмови.
Чинник №3. Приймальна
То як поводиться кандидат, чекаючи зустрічі також важливо. Це частково перевірка людини у невимушеній обстановці, інколи ж і за несприятливих обставин. Наприклад, претендент, який не підготувався до довгого очікування, може захотіти в туалет у самий невідповідний момент, або навпаки – в нього пересохне горло і він не зможе нормально говорити.
Чинник №4. Перше враження
Тут усе просто. Перша усмішка або рукостискання створює базове враження про людину – це всім відомо, і це потрібно пам'ятати. Також, можливо, Вам буде цікавий розділ "Робота для молоді в Дніпрі"
Чинник №5. Як поводитися на співбесіді
Ще один фактор, про який треба пам'ятати – це етикет. Завжди треба розуміти як поводитися на співбесіді у тій чи іншій обстановці. Наприклад, якщо роботодавець з Китаю – то йому не потрібно першим простягати руку для рукостискання, а якщо він із США, навпаки – необхідно першим давати свою руку для рукостискання і робити це потрібно двома руками.
Чинник №6. Що ставлять на співбесіді
Але мабуть, основний внесок в оцінку претендента – це відповіді на запитання та сама розмова під час особистої зустрічі. І тут треба поводитися стримано, говорити лаконічно і по суті, а головне - розуміти те, про що йдеться. Що ще раз підтверджує важливість домашньої будівлі, оскільки вона дозволить підготуватися до питань, що ставлять на співбесіді.
Чинник №7. Завершення зустрічі – прощання
Це останній етап, основне правило якого – не затягуй та не примушуй! Це важливо, оскільки не можна закінчувати розмову на негативній чи поблажливій ноті. Тобто. не варто говорити: «чекаю на ваш дзвінок» або «сподіваюся на позитивну відповідь». Найкраще сказати щось на кшталт: «Радий знайомству» чи «Вдалого дня».
Комментарии
Комментариев пока нет
Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы оставить комментарий.