Главная \ Наші поради \ Запитання на співбесіді: що запитують і що відповідають!

Запитання на співбесіді: що запитують і що відповідають!

« Назад

Майже всі, хто хоча б один раз проходив співбесіду, знають, що на них, як правило, ставлять типові питання, на які майже завжди дають типові відповіді. І це не те щоб погано, просто так заведено. Оскільки роботодавець, ставлячи питання співбесіди, хоче дізнатися певні речі. Наприклад:
- Рівень кваліфікації претендента;
- Його досвід;
- Особистісні характеристики;
- Цілі на найближче майбутнє;
- та інше...

Як підсумк, у роботодавця просто немає вибору, крім як, щоразу ставити одні й ті ж питання. Чого не можна сказати про претендента.

Запитання на співбесіді: підготовчий процес

Бо він вільний у тому, як йому відповідати. І усвідомлення цього може стати козирем під час співбесіди. Щоправда, навіть якщо кандидат розуміє виграшність свого становища, він не завжди може цим скористатися. Тому що для цього необхідно добре розуміти тему та напрямок майбутньої розмови. Або, простіше кажучи, заздалегідь знати відповіді на запитання, які може задати роботодавець під час особистої зустрічі.

А щоб їх знати, потрібно попередньо підготуватися до співбесіди вивчивши:
- завдання та методи компанії роботодавця;
- Середній рівень кваліфікації працівників;
- хто проводитиме співбесіду;
- Які очікування роботодавця.

Зрозумівши це, претендент зможе підготуватися до зустрічі з роботодавцем та підвищити свої шанси на вдалий результат. Також рекомендуємо розділ "http://t-rezerv.dp.ua/molodeg"


Які питання ставлять на співбесіді

Також слід зазначити, що питання, що задаються на співбесіді, можуть стосуватися найрізноманітніших речей. Однак усіх їх можна згрупувати за трьома цілями, заради яких вони власне і задаються:


• Перша – зрозуміти рівень кваліфікації кандидата.
• Друга – скласти загальну характеристику претендента як людини.
• Третя – зрозуміти які плани у претендента, і чи сходяться вони з планами роботодавця.

Розуміти того навіщо людина, яка проводить співбесіду, ставить ті чи інші питання дуже важливо для співрозмовника. Оскільки тому останній може давати саме ті відповіді, які потрібно почути роботодавцю. Тобто кандидат може сформувати у співрозмовника образ потрібної людини, яка відмінно підходить для тієї вакансії.


Комментарии


Комментариев пока нет

Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы оставить комментарий.
Авторизация
Введите Ваш логин или e-mail:

Пароль:
запомнить

Наши контакты
Адрес:
м. Дніпро, 49000, вул. Січеславська набережна, 15а, офіс 412
Ежедневно:
пн.-чт. 9:30-18:00, пт 9:30-17:30